Ndihme

ENET është një shërbim të parapaguar abonim, i cili është faturuar për çdo muaj. Për të ulëta si ALL 29 në muaj ju mund të hyni audio tonë të pasur, video dhe përmbajtje të dhënave, 24/7, nga kudo në botë ku ju mund të hyni në internet.

Kur ju regjistroheni në ENET, ju jepni emrin tuaj, adresën dhe email. Ju zgjidhni një username dhe password për të hyni te llogaria juaj e ENET. Për të aktivizuar shërbimin tuaj, ju duhet të sigurojë një numër karte krediti të vlefshme në dosje duke futur informata kartë krediti direkt në llogarinë tuaj ENET online. Përndryshe, ju mund të financuar llogarinë tuaj me kontroll, kupon, PayPal ose transferimin e parave. Për udhëzime se metodat alternative të pagesës, ju lutemi kontaktoni departamentin tonë të Shërbimit për Klientin në support@enet.al.

Pasi ju të regjistroheni për shërbimin dhe të financuar llogarinë tuaj, ne do të ju dërgoj një pajisje Tornado M10 Digital Media Center. Ju duhet të lidheni atë pajisje për TV tuaj dhe / ose të sistemit Faqja Entertainment duke përdorur udhëzimet që mbërrijnë me pajisjen. Para se të kthyer në pajisje, ju keni për të hyrë në llogarinë tuaj ENET dhe shkruani adresën MAC të këtë pajisje në mënyrë që ne e dimë se ku për të dërguar përmbajtje. Pasi të keni përfunduar këtë hap ju mund të kthehet në pajisjen dhe fillo të shijosh zërin tonë me cilësi të lartë, video dhe përmbajtje të dhënave.

Regjistrimi juaj është faturuar në baza mujore dhe rinovohet automatikisht në fund të çdo muaji. Nëse ju vendosni për të anulluar abonimin tuaj, ju mund të bëni atë përmes faqes tuaj personale ENET. Nëse ju vendosni për të anulluar abonimin tuaj, ne nuk do të rinovojë shërbimin tuaj pas skadimit të periudhës më të fundit që ju keni paguar për të. Ju, megjithatë, nuk do të marrë rimbursim për ndonjë tarifat e abonimit paguar për muajin aktual.

Shumë njerëz kanë pyetur nëse ata janë të lejuar të përdorin llogarinë e tyre nga më shumë se një vend. Përgjigja është se ju mund të përdorni abonimin tuaj nga çdo vend me qasje në internet me shpejtësi të lartë. Çfarë ju nuk mund të bëni, megjithatë, është të përdorni abonimin tuaj nga më shumë se një vend në të njëjtën kohë. Nëse ju përpjekje për të hyrë në shërbimin tonë nga më shumë se një vend, llogaria juaj do të bllokohet automatikisht dhe ju duhet të kontaktoni ekipin mbështetjen tonë për të zhbllokuar atë. Ne kemi krijuar procedurë të tillë për të mbrojtur llogarinë tuaj nga aksesi i paautorizuar, si dhe për të mbrojtur të drejtat e autorit përmbajtje.